Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestel je voor het eerst bij ons? Dan vragen we je om een account aan te maken. Zodra je account is aangemaakt, kan je inloggen en de artikelen die je wil bestellen in je winkelmandje plaatsen. Als je klaar bent, kan je rechtsboven op het winkelmandje klikken. Je vind hier dan een overzicht van je bestelling. Controleer goed je adresgegevens en wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Kies vervolgens een betaalmethode; iDeal, PayPal, Visa of Mastercard. Als de betaling voltooid is zal je van ons een bestelbevestiging ontvangen.

 

Bestelproces

  • Log in met je La Vie account.
  • Plaats artikelen in je winkelmandje.
  • Klik op je winkelmandje (rechtsboven in beeld) om de bestelling af te ronden.
  • Controleer je adresgegevens en of wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen.
  • Kies een betaalmethode: iDeal, PayPal, Visa of MasterCard.
  • Controleer je bestelling voordat je de betaling voltooit.

 

Geen bevestiging ontvangen?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Via de ‘Mijn La Vie’ pagina in onze webshop, kun je jouw bestelgeschiedenis terugvinden. Mogelijk is ons mailtje in je spam folder terechtgekomen. Controleer ook of je e-mailadres correct is ingevuld en pas je gegevens eventueel aan in je La Vie account of geef het door via: webshop@lavieonline.nl, zodat je in het vervolg alle e-mails ontvangt. In overige gevallen raden we je aan om ons een e-mail te sturen zodat wij je bestelling kunnen nakijken. Wanneer je bestelling in orde blijkt, sturen we je alsnog een bevestiging.

 

Kleur of maat is niet meer op voorraad

Is de kleur of de maat die je wil niet meer op voorraad? Het kan zijn dat het item nog terug komt. Als dit het geval is staat er bij het artikel, wanneer je jouw maat aanklikt, de optie om je gegevens achter te laten. Je kan hier je email adres doorgeven en dan zal je bericht ontvangen wanneer het item er weer is. Mocht deze optie er niet bij staan, dan zal het item helaas niet meer terug komen.

 

Mijn La Vie account 

In je La Vie account vind je alle informatie terug over je bestellingen. Je kan de status van je bestelling terugvinden en ook via deze weg je retour aanmelden. Mocht je een tegoed op je account hebben, vind je dat ook via Mijn La Vie.

 

Bestelling annuleren of wijzigen 

Controleer je bestelling altijd goed voordat je deze definitief plaatst, want deze is niet meer te wijzigen zodra je eenmaal betaald hebt. Mocht je toch nog onverhoopt een fout gemaakt hebben in je bestelling of deze willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Niet leverbaar artikel

We doen ons best om onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden, helaas gaat het af en toe wel eens fout. Er is dan ook een kleine kans dat een item wat je besteld, bij het klaarmaken van je bestelling er niet meer blijkt te zijn. In dit geval zullen wij de rest van je bestelling alsnog zo snel mogelijk versturen, en jou meteen een bericht sturen om je hierover te informeren.

 

♥ Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen!