Leveringsvoorwaarden

Verzendkosten

 

Land van bestemming:        Verzendtarieven:

Nederland                            € 4,95, inclusief volgcode en verzending met PostNL

Europa zone 1                     €12,95, inclusief volgcode en verzending met DHL of UPS

Europa zone 2                     €18,95, inclusief volgcode en verzending met DHL of UPS

Wereld overig                      €24,95, inclusief volgcode en verzending met DHL of UPS

 

Levertijd

In principe ontvang je jouw bestelling binnen drie werkdagen. We verzenden jouw bestelling over het algemeen de eerstvolgende werkdag nadat je de bestelling geplaatst hebt. Heb je dus een bestelling gedaan op dinsdag, dan versturen we je bestelling in principe op woensdag.  Dit betekent dat wanneer je een bestelling plaatst op zaterdag deze op dinsdag bij ons de deur uit gaat. Normaliter levert de post de pakketten in Nederland dan binnen een dag. Dit kunnen we helaas nooit garanderen omdat er bij de post soms ook wat vertraging kan zijn.

 

Hoe verzenden wij?

Onze orders worden binnen Nederland met PostNL, UPS of DHL verstuurd. Alle bestellingen buiten Nederland worden door UPS of DHL verzorgd.

 

PostNL (verzending binnen Nederland)

  • Brievenbuspost wordt van maandag t/m zaterdag bezorgd.
  • Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL pakketten te volgen met een track & trace code.
  • De postbode biedt het pakketje doorgaans 2 keer aan. Als je niet thuis bent, kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij de buren. De postbode laat dan een briefje achter met daarop het afleveradres.
  • Houdt tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL.

 

Pakket niet ontvangen of beschadigd?  

Een pakketje met een track & trace code kun je volgen via PostNL. Als je pakket niet is aangekomen terwijl je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je navraag doen bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor. UPS zendingen kun je traceren via de UPS website, DHL zendingen kun je volgen via de DHL website. Is je pakket na 14 dagen nog niet aangekomen? Of zijn er andere problemen met je zending? Neem dan contact met ons op.

 

Beschadigd of onvolledig pakket ontvangen?

Mist er een artikel uit je bestelling of is het pakket beschadigd aangekomen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt na geleverd. Heb je klachten over de bezorging van het pakket? Dan verwijzen we je door naar de klantenservice van PostNL, DHL en UPS omdat wij hier geen verdere invloed op hebben.

 

Voor overige vragen stuur je ons gerust een bericht! Je kunt ons mailen op info@lavieonline.nl, je kunt langskomen in de winkel, je kunt ons bellen op 0228-315356 en je kunt ons vinden op www.facebook.nl/LaVieEnRoseEnkhuizen.

Liefs,

La Vie.