► Verzendkosten

Gratis verzending in Nederland voor bestellingen vanaf €149,95. Voor bestellingen daaronder wordt een bijdrage van  €4,95  gerekend.

► Hoe verzenden wij?

Bestellingen worden binnen Nederland in principe met PostNL verstuurd. Bestellingen buiten Nederland worden door PostNL of anders DHL verzorgd. Voor bestellingen onder de €149,95 binnen Nederland wordt €4,95 per bestelling gehanteerd. Bestellingen van meer dan €149,95 worden gratis verzonden. Voor bestelling buiten Nederland ligt dat anders, zie bovenstaande tabel!


► Levertijd 

Verzenden binnen Nederland is gratis bij bestellingen vanaf €149,95 en in principe ontvang je jouw bestelling binnen drie werkdagen. We verzenden jouw bestelling over het algemeen de eerstvolgende werkdag (m.u.v. van maandag) nadat je de bestelling geplaatst hebt. Heb je dus een bestelling gedaan op dinsdag, dan versturen we je bestelling in principe op woensdag en wanneer je een bestelling plaatst op zondag deze op dinsdag bij ons de deur uit gaat. Normaliter levert de post de pakketten in Nederland dan binnen een dag. Dit kunnen we helaas nooit garanderen omdat er bij de post soms ook wat vertraging kan zijn.

Onze orders worden binnen Nederland in principe alleen met PostNL Pakketpost verstuurd. Bestellingen buiten Nederland worden door PostNL of DHL verzorgd:

  • Alle bestellingen gaan als pakket. Er wordt niets als brievenbuspakje verzonden.
  • Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL te volgen met een track & trace code.
  • De postbode biedt het pakketje doorgaans 2 keer aan. Als je niet thuis bent, kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij de buren.
  • Het is mogelijk om een alternatief afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling.
  • Houdt tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL

 
►  Pakket niet ontvangen of beschadigd?   
Een pakketje met een track & trace code kun je volgen via PostNL of DHL. Als je pakket niet is aangekomen terwijl je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je navraag doen bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor. DHL zendingen kun je volgen via de DHL website, PostNL zendingen via de PostNL website. Is je pakket na 14 dagen nog niet aangekomen? Of zijn er andere problemen met je zending? Neem dan contact met ons op.

► Beschadigd of onvolledig pakket ontvangen?
Mist er een artikel uit je bestelling of is het pakket beschadigd aangekomen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt na geleverd. Heb je klachten over de bezorging van het pakket? Dan verwijzen we je door naar de klantenservice van PostNL, DHL en UPS omdat wij hier geen verdere invloed op hebben.

 Je bestelling weigeren aan de deur

Soms gebeurt het dat je een bestelling te snel geplaatst hebt en je je ondertussen bedenkt. Het liefst horen we dat natuurlijk voor je pakket hier de deur uit gaat (om onnodig verzenden en bijbehorende kosten te voorkomen) maar je kunt in zo’n geval je bestelling ook weigeren aan de deur. De postbode neemt het pakketje weer mee waarna het naar ons teruggezonden wordt. Houd er wel rekening mee dat het pakket evengoed 2 keer verzonden wordt, zowel naar jou als weer terug  naar ons. Bij terugbetaling van je bestelling wordt daarom éénmalig een bijdrage in de verzendkosten van €4,95 ingehouden.

♥ Heb je overige vragen over de levering van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht.

 

(*) Je betaalt bij bestellingen vanaf €149,95 geen verzendkosten van ons naar jou toe.  Bij bestellingen onder de €149,95 wordt €4,95 gerekend. Wil je je gehele bestelling of een gedeelte daarvan retourneren, hou er dan rekening mee dat de retourkosten voor jouw eigen rekening zijn. Bij een volledige retournering van je bestelling krijg je ook eventuele portkosten van ons naar jou toe gecrediteerd. Bij een gedeeltelijke retournering krijg je alleen de geretourneerde items gecrediteerd. 

Heb je een mooi koopje gescoord? Super! Zelfs uitverkoop wordt door ons bij bestellingen boven de €149,95 gratis verzonden. Je mag je bestelling, uitverkoop of niet, ook altijd aan ons retourneren (uiteraard binnen de gestelde termijn van 14 dagen). Hou er alleen wel rekening met het volgende: 

  • Bestel je uitverkoop voor meer dan €149,95 en stuur je het terug? Geen probleem! Alleen de verzendkosten die wij gemaakt hebben om het pakket bij jou te krijgen worden dan met terugwerkende kracht verrekend met het aan jou terug te betalen bedrag. 
  • Bestel je voor minder dan €149,95 aan uitverkoop en stuur je het terug? Ook dat is natuurlijk geen probleem! Je krijgt van ons dan het aankoopbedrag van de teruggestuurde artikelen terug. 

Bij bestellingen van uitverkoop artikelen ontvang je dus eventuele verzendkosten niet retour. Dat is omdat het nu éénmaal harstikke duur is om te verzenden en de korting die wij geven ook échte korting is. Daar kunnen dan geen verzendkosten meer uit. Een pakketje wat retour komt, wordt tweemaal verzonden. Eenmaal van ons naar jou, éénmaal van jou naar ons. Kortom, tweemaal verzendkosten! Normaliter nemen wij daar dus éénmaal van voor ons rekening, maar bij uitverkoop kan dat helaas gewoon niet. Ben je het daar niet mee eens, dan adviseren wij je geen uitverkoop bij ons online te kopen maar lekker naar de stenen winkel te komen. Kan je ook nog eens alles op je gemak passen en kunnen wij je wegwijs maken door onze mooie collecties.  Als je nog vragen hebt, neem je dan even contact met ons op? We beantwoorden graag al je vragen, zelfs die over verzendkosten!